מידע כללי
מערכות שירות חשובות לכלכלת העולם. הן מהוות 65 מה GPD ו- 49 מהתעסוקה העולמית בארה ב המספרים הם 77 , ו- 79 בהתאמה (נתוני הבנק העולמי 2019). על כן, חיוני לפתח תפעול יעיל ואפקטיבי של מערכות אלו. למערכות שירות אתגרים השונים ממערכות ייצור, מבחינת האילוצים והמטרות. קורס זה יבחן גישות להשגת יתרון תפעולי תחרותי במערכות שירות. בקורס נציג לסטודנטים גישות לניתוח תהליכי שירות ואופיטזציה שלהם הן ברמה האסטרטגית של עיצוב מערך השירות והן ברמה התפעולית של קבלת החלטות. תוצאות למידה: בסיום הקורס הסטודנטיות והסטודנטים יהיו מסוגלים באירגונים בהם יועסקו: 1. לפתח הבנה של מגוון בעיות בהם מתמודדים בתפעול מערכות שירות. 2. ליישם גישות אנליטיות ורעיוניות לניתוח מערכות שירות. 3. לפתח הבנה של מגוון בעיות אסטרטגיות ותפעוליות במערכות שירות, ומתודולוגיות הפתרון הנדרשות עבורן. 4. לרכוש נסיון במידול ויישום כלים מדעיים לפתרון בעיות במערכות שירות.