שימושים של גרפיקה ממוחשבת ומערכות גרפיות מתקדמות. גרפיקה רסטרית וגיאומטריה על הסריג הדיסקרטי. טרנספורמציות דו- ותלת-ממדיות. יצוג ותצוגה של עקומים ומשטחים פרמטריים ושל גופים תלת ממדיים. הסרת הבלתי נראה, מודלים של הצלה והצללה, מיפוי מרקמים, ומודלים של צבע. תוצאות למידה: בסיום הקורס הסטודנטים והסטודנטיות יהיו מסוגלים: 1. לבנות מערכת תוכנה ל RENDERING של מודלים תלת ממדיים (כולל: רסטריזציה, הסרת הנסתר, הצללה, CLIPPING). 2. להבין את התכונות המתמטיות והשימושים בגרפיקה של טרנספורמציות לינאריות דו-ממדיות ותלת ממדיות. 3. להבין את הבנייה של עקומים ומשטחים פרמטריים ואת שימושיהם במידול גיאומטרי._ 4. להכיר ולדעת לממש מודלים של יצירת צל ומיפוי מרקמים. 5. לדעת לתכנת מצלילים באמצעות OPENGL._

פקולטה: מדעי המחשב
|תואר ראשון |תארים מתקדמים

מקצועות קדם

44268 - מבוא למבני נתונים ואלגוריתמים או 234218 - מבני נתונים 1


מקצועות ללא זיכוי נוסף

234325 - גרפיקה ממוחשבת 1


מקצועות ללא זיכוי נוסף (מוכלים)

35003 - מערכות תיב"מ 1 46345 - גרפיקה ממוחשבת


מידע סמסטריאלי