Basic Information
The Course Provides Tools and Theoretical Foundations For Analysis Of Learning and Instruction That Builds On Understanding of Neural Mechanisms, Foundations of Language and Cognitive Development, And The Diagnosis of Neuro-typical Vs. Learning Disorders, As Well As Familiarity With Cognitive and Socio-cultural Theories of Learning, And Evidence-based Constructivist Instruction.
Faculty: Education in Science and Technology
|Undergraduate Studies
Course with no extra credit (contains)
214118 - Int. to Education in Science and Tech.2
Semestrial Information
Weekly Hours
3 Academic Credit • 3 Lecture Hours
Responsible(s)
Shirly Avargil
Notes
-
קורס היברידי-שבוע אחד הוראה פרונטלית ובשבוע השני ניתנת משימה מקוונת.
-
ניתן במקביל לקורסים: חוק וערכים בחינוך 214114 יזמות טכנולוגית בחינוך 216022
Exams
Session A: 27-08-2024 Session B: 30-10-2024Registration Groups
|
|
Weekly Hours
3 Academic Credit • 3 Lecture Hours
Responsible(s)
Shirly Avargil
Notes
-
מועבר באופן היברידי: אחת לשבועיים מקוון ואחת לשבועיים פרונטלי.
-
ניתן לשלב עם קורס 216014
Registration Groups
|
|