מידע כללי
הקורס מספק כלים ובסיס תיאורטי לניתוח אירועי למידה ועיצוב מהלכי הוראה המתבססים על הבנה של היבטים מוחיים בתהליך הלמידה, התפתחות בסיסי השפה והקוגניציה והגדרות ואבחון של למידה תקינה ולקויה מחד, ועל הכרות עם תיאוריות למידה קוגניטיביות וסוציו-תרבותיות וגישות להוראה קונסטרוקטיביסטית מבוססות ראיות מאידך.
פקולטה: חינוך למדע וטכנולוגיה
|תואר ראשון
מקצועות ללא זיכוי נוסף (מכילים)
214118 - מבוא לחינוך למדע וטכנולוגיה 2
מידע סמסטריאלי
שעות שבועיות
3 נקודות אקדמיות • 3 שעות הרצאה
אחראים
דר. אברג'יל שירלי
הערות
-
קורס היברידי-שבוע אחד הוראה פרונטלית ובשבוע השני ניתנת משימה מקוונת.
-
ניתן במקביל לקורסים: חוק וערכים בחינוך 214114 יזמות טכנולוגית בחינוך 216022
מבחנים
מועד א: 27-08-2024 מועד ב: 30-10-2024קבוצות רישום
|
|
שעות שבועיות
3 נקודות אקדמיות • 3 שעות הרצאה
אחראים
דר. אברג'יל שירלי
הערות
-
מועבר באופן היברידי: אחת לשבועיים מקוון ואחת לשבועיים פרונטלי.
-
ניתן לשלב עם קורס 216014
קבוצות רישום
|
|