מידע כללי
ארבע פעילויות בסיסיות בתיכון ובעיצוב חוויית משתמש. ניתוח צרכים, דרישות משתמש והקשר שימוש, ארכיטקטורת מידע ותיכון קונספטואלי, תיכון מפורט ואב-טיפוס. היבטי התנהגות של יחידים וקבוצות, וחוויה רב-ערוצית. תוצאות למידה: בסיום הקורס הסטודנט יכיר 1. מושגי יסוד של חווית המשתמש 2. יבין את תהליך תכן חוויית המשתמש וקבלת הבעיה. 3. ידע לנתח את צרכי המשתמשים מעבר למספר ערוצי איטראקציה.
פקולטה: מדעי הנתונים וההחלטות
|תואר ראשון
|תארים מתקדמים
מקצועות קדם
95605 - מבוא לפסיכולוגיה או 96275 - הגורם האנושי באיסוף נתונים
ספרי המקצוע
- Conceptual design for interactive systems : designing for performance and user experience - Parush, Avi,
- Cost-justifying usability an update for an Internet age - Bias, Randolph G.
- Designing the user interface : strategies for effective human-computer interaction - Shneiderman, Ben
- Human-computer interaction
- Research methods in human-computer interaction - Lazar, Jonathan
- The human-computer interaction handbook : fundamentals, evolving technologies, and emerging applications
- The UX book : process and guidelines for ensuring a quality user experience - Hartson, H. Rex
מידע סמסטריאלי
שעות שבועיות
3.5 נקודות אקדמיות • 3 שעות הרצאה • 1 שעות תרגול
אחראים
דר. גביש נירית
קבוצות רישום
|
|
|
|
שעות שבועיות
3.5 נקודות אקדמיות • 3 שעות הרצאה • 1 שעות תרגול
אחראים
דר. גביש נירית
קבוצות רישום
|
|
|
|
שעות שבועיות
3.5 נקודות אקדמיות • 3 שעות הרצאה • 1 שעות תרגול
אחראים
פרופ. חבר פרוש אבי
קבוצות רישום
|
|
|
|