מידע כללי
הקורס עוסק בתיאוריות הלמידה העיקריות הנוגעות להוראת המתמטיקה. בין הנושאים הנלמדים: פילוסופיה של המתמטיקה, תיאוריות למידה מרכזיות והקשר שלהן להוראת המתמטיקה, פרקטיקות מעודדות חשיבה במתמטיקה, קשיים ואתגרים שכיחים בלמידת מתמטיקה ובהוראתה. הסטודנטים יחשפו לשיטות הוראה שונות וידונו בהשלכותיהן. תוצאות למידה: בסיום הקורס הסטודנטים יהיו מסוגלים: 1. להכיר את התיאוריות המרכזיות העומדות בבסיס הוראת המתמטיקה וביניהן: ביהוויוריזם, הגישה הקוגניטיבית והגישה הסוציו תרבותית. 2 . לדעת להכין מערך שיעור ולקשר אותו לתיאוריות שנלמדו. 3 . לדעת לנתח אירועי למידה והוראה על פי התיאוריות שנדונו בקורס. LEARNING
פקולטה: חינוך למדע וטכנולוגיה
|תארים מתקדמים
מקצועות קדם
214206 - הוראת האלגברה בחטה"ב (ז-ט) או 214207 - הוראת הגיאומטריה בחטה"ב (ז-ט) או 214208 - דרכי הוראת המתימטיקה בחטה"ע ב' או 214209 - דרכי הוראת המתימטיקה בחטה"ע א'
מידע סמסטריאלי
שעות שבועיות
3 נקודות אקדמיות • 3 שעות הרצאה
אחראים
פרופ. חבר הד-מצויינים עינת
קבוצות רישום
|
|
|
|
שעות שבועיות
3 נקודות אקדמיות • 2 שעות הרצאה • 2 שעות תרגול
אחראים
פרופ. חבר הד-מצויינים עינת
קבוצות רישום
|
|
שעות שבועיות
3 נקודות אקדמיות • 2 שעות הרצאה • 2 שעות תרגול
אחראים
פרופ. חבר הד-מצויינים עינת