מידע כללי
הגישה המערכתית בהוראת המדעים מבוססת על שילוב ויחסי גומלין בין המדעים השונים לבין השימוש בגישות הוראה/למידה מגוונות. מטרתן של גישות אלו היא לטפח לומד עצמאי, מתוך שינוי תפקידו של המורה, ממקור ידע למכוון ומנחה. ידונו יחידות לימוד חדשניות בנושאים: תהליכים בביוספרה ופיתוח בר-קימא, מזון בעולם של חומרי דישון, הדברה ורעלים ובעיות מים בישראל. אמצעי ההוראה כוללים, חקרי ארוע ככלי הוראה והערכה, פרויקטים בשילוב הקהילה, הצגת שאלות ע"י התלמיד ופתרון בעיות מורכבות.
פקולטה: חינוך למדע וטכנולוגיה
|תארים מתקדמים
מקצועות קדם
214400 - מבוא לחינוך סביבתי או (214409 - דרכי הוראת מדע-טכנולוגיה בחט"ע ו- 214607 - דרכי הוראת מדע-טכנולוגיה בחט"ב (ז-ט))