מידע כללי
טווח גילאי הילדים בבית הספר הוא 6-18. במהלך טווח שנים זה ישנו מעבר מילדות להתבגרות ולבגרות המלווה בשינויים נוירופיזיולוגיים, קוגנטיביים, רגשיים וחברתיים להם יש השפעה ישירה על היכולת ללמוד ולתקשר עם הסביבה. בקרוס נסקור את השינויים הקוגניטיביים, הרגשיים, והחברתיים שעוברים ילדים ומתבגרים ואת הפעילות המוחית והקשוריות העצבית העומדת בבסיס השינויים האלו. כמו כן נסקור את ההשפעה של הסביבה על שינויים אלו. השינויים הקוגניטיביים כוללים התפתחות שפה, יכולות קוגניטיביות ויכולות אקדמיות בעוד השינויים הרגשיים כוללים מוטיבציה ונטילת סיכונים המאפיינת את גיל ההתבגרות והתפתחות חברתית. הסטודנטים יציגו מאמרים רלוונטים בתחום חקר המוח הבודקים יכולות אלו. תוצאות למידה: בסיום הקורס הסטודנט יהיה מסול: 1. להבין את השינויים הנוירוקוגנטיבים, הקוגנטיבים, הרגשיים והחברתיים מילדות עד התבגרות. _2. להבין את הבסיס הפיזיולוגי של התפתחות המוח מילדות עד התבגרות. 3. להתאים את הכלים לבדיקת השינוי ביכולות המתוארות מעלה מילדות מוקדמת ועד התבגרות.
פקולטה: חינוך למדע וטכנולוגיה
|תואר ראשון
|תארים מתקדמים
מקצועות ללא זיכוי נוסף
218005 - התפתחות נוירוקוגנטיבית
מידע סמסטריאלי
שעות שבועיות
2 נקודות אקדמיות • 2 שעות הרצאה • 1 שעות פרוייקט
אחראים
פרופ. חבר הורוביץ-קראו ציפי
הערות
-
מועבר אחת לשבועיים פרונטלי ואחת לשבועיים מקוון. ניתן לקחת יחד עם קורס 216030
מבחנים
מועד ב: 10-10-2023קבוצות רישום
|
|
שעות שבועיות
2 נקודות אקדמיות • 2 שעות הרצאה • 1 שעות פרוייקט
אחראים
פרופ. חבר הורוביץ-קראו ציפי
קבוצות רישום
|
|
שעות שבועיות
2 נקודות אקדמיות • 2 שעות הרצאה • 1 שעות פרוייקט
אחראים
פרופ. חבר הורוביץ-קראו ציפי
קבוצות רישום
|
|
|
|