מידע כללי
הקורס עוסק באחת השאלות המהותיות עבור יזמים טכנולוגים:באיזה שוק כדאי להתמקד. הסטודנטים ילמדו כיצד לזהות, להעריך ולתעדף הזדמנויות שוק שונות עבור חדשנות טכנולוגית, ויישמו את הנלמד על מיזמים אמיתיים בכדי לקבוע עבורם אסטרטגיית מיקוד מנצחת. הקורס מבוסס על מתודולוגיה מובנית בת שלושה שלבים המבוססת על מאות מקרי בוחן. תוצאות למידה: בסיום הקורס הסטודנט יהיה מסוגל לזהות יישומים וקהלי יעד שונים לחדשנות טכנולוגית. לנתח את הפוטנציאל הטמון בכל הזדמנות שוק. לנתח את האתגרים ביישום הזדמנויות שוק שונות. לקבוע אסטרטגיית מיקוד מיטבית לחברה. להבין כיצד אפשר לאזן בין מיקוד וגמישות בחברות סטארט-אפ. להבין כיצד הכלים הנלמדים בקורס מתחברים ומוסיפים ערך לכלים אסטרטגיים נוספים הנלמדים בקורסים אחרים.