מידע כללי
דיון במאמרים מכתבי-עת בינלאומיים העוסקים בהנמקות והוכחות מתמטיות וניתוח ההשלכות הפדגוגיות שלהם. הסוגיות הנדונות יכללו: סביבות למידה המעודדות תלמידים להשתמש בהנמקות והוכחות מתמטיות באופן לא פורמלי, קשיים של תלמידים בהבנה ובבנייה של הוכחה מתמטית, הקשר בין אינטואיציה להוכחה, דרכי הצגה שונות של הוכחות, תפיסות תלמידים את טבען של ראיות מתמטיות.
פקולטה: חינוך למדע וטכנולוגיה
|תואר ראשון
|תארים מתקדמים
מקצועות קדם
(214207 - הוראת הגיאומטריה בחטה"ב (ז-ט) ו- 214209 - דרכי הוראת המתימטיקה בחטה"ע א')