אבני היסוד ומודלים עסקיים במסחר באינטרנט השפעת הממשק וחווית המשתמש חשיפה לסוגי תוכן שונים: בנייה,ניהול ושילוב השפעות התוכן במדינות שונות אמצעי מדידה והשפעה על תנועת המשתמשים שיווק אונליין, ניתוח התנועה ושיוך התנועה מבט על פעילות בינלאומית תוצאות למידה: בסיום הקורס הסטודנט יהיה מסוגל: 1. לבחון ולהעריך את אתר המסחר באינטרנט, מבחינה עסקית ותפעולית 2. לסווג ולנתח מיזמים בתחום 3. להבין את תפעול האתר ומורכבותו בדגש על נושאי התוכן, מבנה האתר ותמיכה במשתמשים 4. להבין את המגמות העולמיות בתחום עם דגש על היבטים תרבותיים של אתרים שונים 5. להכיר טוב יותר את הידע המעשי בשיווק ומכירה באינטרנט

פקולטה: מדעי הנתונים וההחלטות
|תארים מתקדמים

מידע סמסטריאלי